Kategorie:
Abc mieszkania | Wydarzenia | Ciekawe imprezy | Praktyczne porady | Nowo¶ci | Aran¿acje | ¦wiêta | Domy i mieszkaniaSomfy partnerem strategicznym Kongresu Stolarki Polskiej
Somfy, lider automatyki domowej oraz inteligentnych systemów sterowania zosta³ partnerem strategicznym X Kongresu Stolarki Polskiej, organizowanego przez Zwi±zek Polskie Okna i Drzwi. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania bêdzie wp³yw transformacji cyfrowej na ró¿ne obszary funkcjonowania przedsiêbiorstw bran¿y stolarki.
Cyfrowa transformacja sta³a siê celem wiêkszo¶ci firm zarówno w obszarze procesów produkcji, jak równie¿ w zakresie digitalizacji produktów oraz sprzeda¿y. Jak podaj± badania Altify Business Performance Benchmark Study 2017 oraz badania firmy telekomunikacyjnej BT Group Digital Transformation Top Priority for CEOs przeprowadzone w 2017 roku, transformacja cyfrowa stanowi³a priorytet dla 47% z 800 respondentów (¼ród³o: DonalDaly „Sprzeda¿ w erze cyfrowej transformacji”). Rozwój nowoczesnych technologii i mo¿liwo¶æ ich wykorzystania jest równie¿ dominuj±cym trendem w sektorze budownictwa i sta³ siê motywem przewodnim jubileuszowego X Kongresu Stolarki Polskiej. Firma Somfy, jako partner strategiczny podzieli siê swoimi do¶wiadczeniami zdobywanymi w 57 krajach.
Kongres Stolarki Polskiej – Somfy partnerem strategicznym
Somfy zaprezentuje swoje osi±gniêcia w zakresie zaawansowanych technologicznie rozwi±zañ, które maj± zapewniæ komfort i dobre samopoczucie dla wszystkich w ka¿dym wieku, bezpieczeñstwo mienia i ludzi oraz oszczêdno¶æ energii. „W tym roku Somfy ¶wiêtuje 50-lecie. To pó³ wieku do¶wiadczenia w bardzo wymagaj±cej bran¿y technologicznej. Organizatorzy Kongresu zadbali o to, aby w czasie spotkania skupiæ siê na wszystkich aspektach obejmuj±cych rewolucje cyfrow±, która zgodnie z jedn± z definicji Raya Wanga z Constellation Research jest wynikiem transformacji modeli biznesowych oraz zmiany funkcjonowania marek, przedsiêbiorstw, ludzi i urz±dzeñ. Jako partner strategiczny chcemy podzieliæ siê naszymi do¶wiadczeniami z obszaru digitalizacji codziennego ¿ycia naszych klientów, pokazaæ smart home jako pierwszy krok do transformacji cyfrowej w smart living” – mówi Rados³aw Borkowski, dyrektor zarz±dzaj±cy Somfy Polska, cz³onek rady programowej X edycji Kongresu Stolarki Polskiej.
Kongres co roku gromadzi przedstawicieli producentów, dystrybutorów, deweloperów stolarki budowlanej, architektów, a tak¿e przedstawicieli ministerstw i organizacji pozarz±dowych. W tak szerokim gronie prowadzone bêd± m.in. debaty na temat kreowania produktów przysz³o¶ci i tendencji rynkowych, które kszta³tuj± nowe pokolenie konsumentów. Liderzy nowoczesnych technologii zaprezentuj± przyk³ady wdro¿eñ rozwi±zañ przemys³u 4.0 w firmach produkcyjnych, rozpoczynaj±c dyskusjê na temat roli technologii w budowaniu przewagi konkurencyjnej.
Obok Somfy rolê partnera strategicznego Kongresu objê³a firma WI¦NIOWSKI, lider produkcji bram, drzwi i ogrodzeñ. Partnerzy po³±czyli swoje si³y w takich projektach, jak napêdy METRO i wprowadzany w tym roku na rynek napêd MOTO. Alians jest odpowiedzi± na rozwijaj±cy siê rynek smart home i odzwierciedleniem rozwoju w zakresie digitalizacji rynku budownictwa mieszkaniowego.
Somfy oferuje swoj± wiedzê w zakresie inteligentnych rozwi±zañ, prostych w u¿yciu, które pozwol± mieszkañcom zarz±dzaæ, kontrolowaæ i programowaæ swoje urz±dzenia w domu i mieszkaniu. Takie projekty maj± równie¿ ogromny wp³yw na przyspieszenie transformacji automatyki domowej w bardziej zaawansowane technologicznie rozwi±zania. „Nasza bran¿a przez lata wypracowywa³a wysok± jako¶æ produktów. Cecha ta jest jednak zmienna w zale¿no¶ci od przemian na skutek rozwoju technologii i ci±g³ego d±¿enia konsumentów do zwiêkszania poziomu komfortu w codziennym ¿yciu. Dziêki wspó³pracy sygnowanej Wi¶niowski powered by Somfy uda³o nam siê p³ynnie przej¶æ z ery automatycznych rozwi±zañ sterowanych pilotem do inteligentnych bram oraz drzwi, z którymi mo¿emy komunikowaæ siê za pomoc± smartfona. Udzia³ obu marek w roli Partnerów Strategicznych Kongresu traktujemy jako wyraz udanych dzia³añ na polu wymiany wiedzy technicznej” – mówi Marcin Strzelec, menad¿er zarz±dzaj±cy grupami produktów w firmie Wi¶niowski, cz³onek rady programowej X edycji Kongresu Stolarki.
Kongres Stolarki Polskiej, który odbêdzie siê w dniach 23-24 maja, jest najwa¿niejszym wydarzeniem bran¿y stolarki budowlanej w Polsce. To tutaj podejmowane s± tematy dotycz±ce kierunków rozwoju bran¿y. To tutaj rodz± siê inicjatywy, które s± bezpo¶redni± odpowiedzi± na potrzeby rynku.
SOMFY – to ¶wiatowy lider w zakresie systemów inteligentnego sterowania i automatyki do rolet, bram i ¿aluzji w budynkach mieszkalnych, jak i komercyjnych. Somfy od lat opracowuje rozwi±zania, które wprowadzaj± domy na poziom Internetu Rzeczy (Internet of Things). £±czy ze sob± jednym systemem ró¿ne urz±dzenia, zmieniaj±c domy na ca³ym ¶wiecie w komfortowe i bezpieczne „domy inteligentne”. Wysok± jako¶æ produktów firmy Somfy ceni 220 milionów u¿ytkowników.
Firma powsta³a w 1969 roku w Cluses we Francji. Miêdzynarodowy zasiêg dzia³alno¶ci obejmuje 160 oddzia³ów w 60 krajach na ca³ym ¶wiecie, zatrudniaj±c 8000 pracowników.
W Polsce spó³ka istnieje od 1996 roku. W 2014 roku powsta³a nale¿±ca do Somfy fabryka SOPEM w Niepo³omicach. Obecnie oprócz jednostki produkcyjnej oraz Dzia³u Badañ i Rozwoju, funkcjonuje w Niepo³omicach Wschodnioeuropejska Platforma Dystrybucyjna, która dostarcza produkty do odbiorców z ca³ej Europy ¦rodkowo-Wschodniej.
Dodaj komentarz:
Wasze komentarze:
Aktualnie brak komentarzy