Kategorie:
Abc mieszkania | Wydarzenia | Ciekawe imprezy | Praktyczne porady | Nowo¶ci | Aran¿acje | ¦wiêta | Domy i mieszkaniaNowa identyfikacja marki ¦nie¿ka
W maju na pó³kach pojawi³y siê nowe opakowania marki ¦nie¿ka. Now± szatê graficzn± ma debiutuj±c± na rynku linia ¦nie¿ka Satynowa. W tym czasie rozpoczê³a siê tak¿e kampania, której celem jest prezentacja zmienionej identyfikacji wizualnej.
Nowa identyfikacja wizualna lepiej oddaje wyznawane przez ¦nie¿kê warto¶ci. Podkre¶lona zosta³a nowoczesno¶æ, innowacyjno¶æ i wysoka jako¶æ. Jednocze¶nie marka zachowa³a swoj± blisko¶æ i przyjazno¶æ. Te cechy od lat sprawiaj±, ¿e marka ¦nie¿ka cieszy siê w¶ród konsumentów wysokim zaufaniem. Dlatego nowa identyfikacja nie zrywa ca³kowicie z korzeniami marki.
- W ci±gu ostatnich kilku lat, stale dostosowuj±c nasz± ofertê do rosn±cych wymagañ rynku, wprowadzili¶my wiele modyfikacji i innowacji dotycz±cych produktów. Ci±gle udoskonalamy ich jako¶æ, dlatego potrzebuj± one nowej to¿samo¶ci, która w bardziej wyrazisty sposób podkre¶li warto¶ci marki ¦nie¿ka – mówi Tomasz Kosiñski, Z-ca Dyrektora ds. Marketingu FFiL ¦nie¿ka SA.
Od ostatniej zmiany wizerunkowej, która mia³a miejsce 2005 roku, rynek bardzo ewoluowa³. Nowy znak ma zadanie przede wszystkim zbudowaæ spójny wizerunek ca³ej architektury produktowej marki pod silnym symbolem ¦nie¿ki. Nowoczesna, wyrazista typografia, silny kszta³t znaku zwiêkszaj±cy jego czytelno¶æ i zauwa¿alno¶æ marki, nawi±zanie do „korzeni” poprzez kolorystykê oraz symbolicznie przedstawienie szerokich kompetencji w farbach kolorowych – to dzia³ania, które u³atwi± odnalezienie marki ¦nie¿ka na pó³kach w ró¿nych kategoriach.
Przygotowana na sezon 2012 zmiana w systemie identyfikacji wizualnej ¦nie¿ki jest dla Klientów potwierdzeniem zachodz±cych zmian i komunikatem nowej jako¶ci marki.
Dodaj komentarz:
Wasze komentarze:
Aktualnie brak komentarzy